Veelgestelde vragen over De Worsterij

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen vanaf €75 worden gratis verzonden binnen Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden). Voor bestellingen onder dit bedrag rekenen we €7,95 verzendkosten.

Leveren jullie in Nederland en België?

Op dit moment leveren we alleen in Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, zodra je bestelling is ingepakt, ontvang je een Track & Trace-link. Zo kan je jouw bestelling makkelijk volgen.

Kan ik mijn pakket ook overdag laten bezorgen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Wij versturen onze pakketten met Trunkrs en zij leveren alleen in de avond tussen 17.00 en 22.00 uur.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bestellingen worden op dinsdagavond en vrijdagavond geleverd via Trunkrs. 🚚


  • Bestel je vóór dinsdagochtend 09:00 uur of vrijdagochtend 09:00 uur? Dan wordt je bestelling dezelfde avond nog geleverd.
  • Bestel je op een ander moment? Dan wordt je pakket bij de eerstvolgende levering op dinsdag- of vrijdagavond bezorgd.


Zo heb je je bestelling altijd binnen een paar dagen in huis en op tijd voor het weekend! :)

Mijn zending is beschadigd of incompleet. Wat nu?

Hoewel we elk pakket met zorg inpakken, kan het helaas gebeuren dat je bestelling onderweg beschadigd raakt. Dit is natuurlijk erg vervelend, en we helpen je dan ook graag om dit netjes op te lossen.


  • Stuur ons via info@deworsterij.nl je ordernummer door
  • Voeg duidelijke foto’s toe van de doos, de inhoud en de beschadiging


We nemen zo snel mogelijk contact met je op en zorgen voor een nette oplossing!

Zijn de vleesproducten nog wel goed bij levering?

Ja, zeker! We begrijpen je zorgen, maar die hoef je gelukkig niet te hebben. Elke bestelling wordt met voldoende icepacks verzonden om je producten vers te houden.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Nee, helaas is het niet mogelijk om je bestelling af te halen. Wellicht kunnen we dit in de toekomst aanbieden voor extra gemak.