Veelgestelde vragen over De Worsterij

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen vanaf € 50 verzenden we gratis naar adressen in Nederland. Onder dit bedrag rekenen we € 8,95 verzendkosten.

Leveren jullie in Nederland en België?

Momenteel leveren we alleen in Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, zodra je bestelling is ingepakt, ontvang je een Track & Trace-link. Zo kan je jouw bestelling makkelijk volgen.

Kan ik mijn pakket ook overdag laten bezorgen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Wij versturen onze pakketten met Trunkrs en zij leveren alleen in de avond tussen 17.00 en 22.00 uur.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bestellingen worden elke maandag-, woensdag- en vrijdagavond geleverd. Afhankelijk wanneer je dus besteld, heb je binnen maximaal 2 werkdagen je pakket in huis.

Mijn zending is beschadigd of incompleet. Wat nu?

Hoewel we elk pakket met zorg inpakken, kan het helaas gebeuren dat je bestelling onderweg beschadigd raakt. Dit is natuurlijk erg vervelend, en we helpen je dan ook graag om dit netjes op te lossen.

  • Stuur ons via info@deworsterij.nl je ordernummer door
  • Voeg duidelijke foto’s toe van de doos, de inhoud en de beschadiging

We nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Zijn de vleesproducten nog wel goed bij levering?

Ja, zeker! We begrijpen je zorgen, maar die hoef je gelukkig niet te hebben. Elke bestelling wordt met voldoende icepacks verzonden om je producten vers te houden.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Nee, helaas is het niet mogelijk om je bestelling af te halen. Wellicht kunnen we dit in de toekomst aanbieden voor extra gemak.